понеділок, 10 квітня 2017 р.

Лист на фронт



Я на колінах у Бога благаю!
Повертайся живим, сину мій!
Розикуєш життям недаремно,
За країну ти нашу стоїш.
І в дощі, і в сніги, в непогоду
Не кидаєш ти, сину, поста,
Але в мене, як в мами твоєї
Обливається кров'ю душа.
Я люблю тебе, мій рідненький,
І чекаю додому тебе.
Я ночами не сплю, мій хороший,
Я душею у кожнім бою.
Я молитвою закрию своєю,
Від ворожої сили - біжи.
І твій Ангел розправить крила,
Вбереже тебе від біди.
Не один кулемет не поцілить,
Хай не стогнуть ракети в бою!
Я пишаюсь тобою, як Мати!
Я вклоняюсь і тихо молю!
Повертайся живим, повертайся,
Я так сильно тебе люблю!!!
Хай не плачуть біль діти під тином,
Хай домівки повернуться їм.
Ти герой мій, і вся Україна
У молитвах за ваші життя,
І у ваших натруджених жилах -
Перемога і тільки вона!
Юні хлопці, ви з серцем гарячим,
За свободу свою стоїте.
Повертайся живим, мій козаче,
Я люблю тебе, милий, за все!!!
                     Шевченко  Альона, мама учня 2 класу.

Немає коментарів:

Дописати коментар